KONDIČNÍ

nevhodné pro seniory 60+ nebo po konzultaci

Dáme si do těla - zde se již setkáte se specifiky aerobního tréninku, posílení a vhodných kompenzačních cvičení. Opět zapojujeme cviky a styly na rovnoměrné posílení celého těla, ale i konkrétních svalových partií. Neustále se hlídáme ve správné originální technice  Nordic Walking. Měníme profily terénu a rychlosti, neustále však kontrolujeme vaše možnosti. Jsme neustále v pohybu a statická cvičení prokládáme rovnoměrně.Individuálně vás seznámíme s fyziologií zátěže, zásadami tréninku. Tím vám dokážeme složit váš individuální plán tréninku, jak na redukci nadváhy, posílení svalových partií, rekondici nebo postupné získávaní zdatnosti a kondice, vytrvalosti, rychlosti.

Tato forma je doporučena a podmíněna absolvováním 1x První rande a 1x programu "Rekreační", kdy již máte konkrétní formu a cíle tréninku, např. redukce váhy, formování postavy, získávání fyzické kondice a vytrvalosti, atd.  Zde se již zaměřujeme i na formu tréninku, která vychází z tréninku vašeho sportovního zaměření. Tato forma je vyníkající volbou pro sportovněji laděné walkery, kdy např.kondičním tréninkem kompenzujeme váš sportovní zaměření aby nedošlo k jednostranným a  nerovnoměrným přetížením, atd. Pomocí tohoto tréninku vás nasměrujeme k zvyšování výkonnosti daného sportu a všeobecné zdatnosti Zde se seznámíte i se specifiky tréninku a techniky Nordic Jogging a Nordic Running. Součástí programu je i OUTDOOR NORDIC FITNESS

DÉLKA TRVÁNÍ - 90 - 120 minut, zatížení střední až vysoké, kilometráž - 8 - 12 km

REGISTRACE A TERMÍNY

KONDIČNÍ